(Da) Metts Blog

Az oldal töményen az informatikáról szól, lesz itt minden ami csak kell, programozás, weblap szerkesztés, hardver/szoftver hack. Minden ami egy srác fejében megfordul, hogy kitörjön a világból.

Kövess Twitteren!

Címkék

.net (7) .net get request (1) 2012 emelt informatika (3) 2017 bitcoin (1) ask.fm (1) befektetés (1) bemutatkozás (1) betűk (1) bitcoin (1) bitcoin régi értéke (1) btc (1) c# (8) c# feladatok (4) chrome (2) chrome addon programozás (2) chrome bővítmény programozás (2) chrome extension programozás (2) curl (2) curl bekapcsolás windowson (1) design (1) dropbox (1) egyetem (2) ékezetes (1) elemzés (2) emelt (5) emelt informatika érettségi (2) emelt informatika érettségi 2012 május törtek (1) emelt informatika érettségi megoldások (2) emelt info feldatlap (2) emelt infó futar (1) emelt infó törtek (1) érettségi (6) érettségi feladatlap (2) eth (1) etherum (1) facebook (5) facebook látta (1) fail (2) fb látta (1) fb látta eltüntetése (1) fb látta elvétele (1) fb látta kilövée (1) fb seen (1) fb seen hideing (1) fb üzenet látta (1) feladat (4) feladatok (1) féreg (2) futár (1) gif (1) gomb (2) hacking (8) hasznos ncore (2) hasznos ncore cuccok (2) házi (2) hiba (1) hogyan csináljam hogy más ne lássa hogy láttam az üzenetét (1) HtmlAgilityPack (1) http get request (1) humor (1) idegennyelvű (1) informatika (12) java (1) java feladatok (1) js (2) kriptovaluta (1) kripto befektetés (1) laptop szerver (1) látta (1) letölés (2) litecoin (1) magyar (1) mb strtolower (1) megoldás (1) ncore (2) ncore szerver (1) otthoni seed szerver (1) php (6) programozás (6) raspberrypi (2) rpi (3) seed server (1) seed szerver (1) spam (1) spammer (1) strtolower (1) titkosítás (1) torrent szerver (1) torrent szerver otthonra (1) utorrent seed szerver (1) vernegyula (1) vírus (5) windows (5) Windows Shielding Utility (1) worm (3) xammp (1) Címkefelhő

Facebook összes üzenet letöltése

2013.02.10. 19:34 | M3tts | 4 komment

Még régen igényeltem egy ilyen kis scriptet. Le kellett töltenem az összes eddigi üzenetet, amit egy másik felhasználóval kommunikáltam. Lehetőleg egy szép kis txtbe átlőve.

Rá egy hónapra összedobtam egy bugosan működő scriptet, ami az én igényeimet ki is szolgálta. Azonban másnak is szüksége volt rá, tehát ígéretett tettem, hogy kipofozom a scriptet, és bugmentesítem :D

Erre nem került, sör mígnem egy kollega https://twitter.com/19greg96 össze nem dobta rendesre a kódot.

Ezúton köszönet neki, mivel levette a terhet a vállamról. Igaz nekem egyenlőre nincs szükségem a scriptre, de kitudja mit hoz a jövő :D

A script itt érhető el: http://pastebin.com/khQZrN6F

 

Címkék: php facebook programozás informatika worm hacking

A bejegyzés trackback címe:

https://metts.blog.hu/api/trackback/id/tr615073182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akos000005 2013.03.09. 22:00:55

És akkor ezt a forráskódot hogy is kell beüzemelni?

nety 2013.05.04. 15:47:59

Segits nekem.Szeretnem lementeni az egyik ismerossel kommunikalt uzeneteimet.Ket eve beszelgettunk a facen a baratommal es szeretnem kinyomtatni magmnak a beszelgetest.Hogyan tudom letolteni az osszes beszelgetesunket?

Piro88 2013.05.18. 14:06:37

Nem nagyon lehetett ezt a verziót sajnos kezelni, így írtam egy másfajta kliens alapút. Használjátok nyugodtan :)

szoftver.atw.hu/
süti beállítások módosítása